Dépôt DSpace

نظام التعليم الجزائري و كفاءته الإنتاجية للفترة ( 1962 م- 2000 م) المؤشرات النوعية والكمية

Afficher la notice abrégée

dc.contributor.author صحراوي, عبد الله
dc.date.accessioned 2015-07-22T09:10:20Z
dc.date.available 2015-07-22T09:10:20Z
dc.date.issued 2012-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/setif2/411
dc.description.abstract يتناول هذا المقال بالتحليل والمعالجة واقع التعليم بالمدرسة الجزائرية في الفترة 1962-2000 م ليقف على حقيقة نظامه، و مؤشرات كفاءته الإنتاجية، من خلال استعراض و قراءة الأرقام ذات العلاقة، و فحص نظام تكوين الإطارات الإدارية للمؤسسات التعليمية، و أنماط إدارتها ............................................................................................................................. This paper treats the subject of “ Teaching in Algerian school “ for the period 1962-2000 , In order to scrutinizeits system ,and the indicators of the efficiency of its productivity through the analysis of relevant statistics , in one hand , and examine the executive training system within educational institution and their mode of administration in the other hand . en_US
dc.title نظام التعليم الجزائري و كفاءته الإنتاجية للفترة ( 1962 م- 2000 م) المؤشرات النوعية والكمية en_US
dc.type Article en_US


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Chercher dans le dépôt


Recherche avancée

Parcourir

Mon compte